Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt Doktornő/Úr!



Atópiás dermatitis (arcon) esetében ajánlott-e a szoláriumozás?

Középsúlyos atópiás dermatitiszre, Protpoic krémet használok heti 1x vagy 2x. Nyári hónapokban napozás után a tünetek sokkal ritkábban jelentek meg, ezért kérdezem, hogy téli hónapokban lehetséges-e?



Előre is köszönöm válaszát!



Tamas90
Tisztelt Tamás,



Protopic krém alkalmazásával egyidőben nem javasolt fényterápia alkalmazása, így a szolárium sem.

Atopiás dermatitisben a fényterápia egyébként hasznos és alkalmazott kezelési módszer, de a kétféle kezelést nem javasolt kombinálni.



Üdvözlettel:

Dr. Garaczi Edina

bőrgyógyász, allergológus
Budaházi Katalin
Budaházi Katalin asszisztens

Hírek

Nem múlik az arc pirossága? 4 tipp a rosacea kezeléséhez

Nem múlik az arc pirossága? 4 tipp a rosacea kezeléséhez

Ha a nyaralás után, a kevésbé napfényes időszakban sem múlik el az arc pirossága, érdemes utánajárni, nem rosacea okozza-e a tünetet.  Az arc középső területein értágulatokkal, esetleg gyulladt csomókkal jelentkező, rendkívül zavaró bőrbetegségről és annak kezeléséről Peterman Krisztina, a Dermatica kozmetikus mestere, gyógykozmetikus beszélt.

További részletek
Pattanásos bőr? Szteroid is okozhatja

Pattanásos bőr? Szteroid is okozhatja

A szteroide acne vagyis a szteroid okozta pattanás ugyanúgy néz ki, mint egy „normál” pattanás, mindössze a kiváltó ok különbözik a két típusnál. Dr. Borbola Kinga, a Dermatica bőrgyógyász-kozmetológusa, klinikai onkológus a főként fiatalokat érintő problémáról és annak kezeléséről beszélt.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Munkatársaink

Dr. Borbola Kinga
Dr. Borbola Kinga Bőrgyógyász - kozmetológus, klinikai onkológus
dr. Csapó Zsolt
dr. Csapó Zsolt sebész
Dr. Gyarmati Csaba
Dr. Gyarmati Csaba plasztikai sebész
dr. Medgyesy Gábor dr. Medgyesy Gábor
dr. Medgyesy Gábor sebész
Dr. Pánczél Gitta
Dr. Pánczél Gitta bőrgyógyász, kozmetológus
Peterman Krisztina
Peterman Krisztina kozmetikőr, kozmetikus mester, szépség terapeuta
dr. Rózsa Annamária dr. Rózsa Annamária
dr. Rózsa Annamária bőrgyógyász
Dr. Szántó Hajnalka
Dr. Szántó Hajnalka bőrgyógyász, allergológus és klinikai immunológus
Dr. Vincze Ildikó Dr. Vincze Ildikó
Dr. Vincze Ildikó bőrgyógyász, kozmetológus
Dr. Zubek Krisztina
Dr. Zubek Krisztina bőrgyógyász, kozmetológus