Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Üdvözlöm! Pár hónapja hullani kezdett egy foltban a hajam, jobb oldalon, elöl, nem kör, hanem inkább szabálytalan folt alakban. Amikor észre vettem először is bőrgyógyászhoz fordultam, aki góc kutatásra küldött, valamint alpicort hajszeszt és egy gyógyszertári kevert hajszeszt írt fel amit felváltva kellett használnom. Használtam is kb 2 hónapig, de a hajam egyre inkább csak ritkul azon a területen. Pár centiméteren teljesen ki hullott. Történt fül orr gegeszeti kivizsgálás, 2 különböző orvosnál jártam hogy biztos legyek a dologban. Történt orr és torok váladék tenyésztés, az orromban egy staphylococcus nevű bakterumot találtak, ami a doktor nő szerint nem okozhat ilyen panaszt, azért kaptam rá egy antibiotikumos orr cseppet. Torok váladék mintavetel negatív. Jártam fogorvosnál, jövő héten lesz meg a röntgen felvétel, jártam nőgyógyásznál, ott is minden rendben. Jópár hónapja tart a hajhullás ezen a területen, és már nagyon meg vagyok ijedve hogy ott nem marad hajam, ki fog hullani az összes. El mentem egy másik bőrgyógyászhoz, aki szemrevételezte a hajam, Annyit mondott hogy a bőröm ott enyhén rózsaszín, de nem lát semmijen különösebb elváltozást. Panaszkodtam neki arról is, hogy azon a területen folyamatosan, minden nap egy egy gennyes pattanás jelent meg a fejbőrömön az utóbbi pár hétben. Ezeket ki nyomom majd fertőtlenítem. Arra gondolt hogy talán valami féle bakteriális dolog lehet a háttérben, ezért fel irt egy 4 hetes antibiotikum kúrát, amelynek már csak az utolsó tablettája van hátra. Heti egy darabot kell be vennem a fluconazole q pharma gyógyszerből. Azt mondta hogy ha bakteriális, illetve gombás fertőzés lenne akkor a gyógyszertől el kell hogy múljon, és vissza fog nőni a hajam. Még mindig folyamatosan elő jönnek a pattanások, illetve kiütések, nem tudom minek nevezzem.. Most türelmesen várnom kell? Pajzsmirigy alulműködésem van, másfél éve szedek l thyroxint, folyamatosan ellenőrzik a tsh - t, jó az érték, és nem autoimmun. Eddig is volt kisebb mértékű hajhullásom, de nem így. Történt terheléses vércukor és inzulin meghatározás, nem találtak semmit. Nőgyógyászati hormonok is rendben vannak. Milyen további vizsgálatokat ajánlana, hogy ki derüljön mi a foltos hajhullásom okozója? Jelenleg dr hair hajcseppekkel kezelem a területet, valamint ma még be veszem az utolsó darabot a fluconazole gyógyszerből. Nem kellene esetleg egy alaposabb kivizsgálás? Hátha tudna egy kis tanácsot adni merre lenne érdemes még fordulnom? Valamint valami kiegészítő helyi kezelést? Nagyon szépen köszönöm előre is válaszát! Szép napot! Barbara.
Tisztelt Kérdező,

Leírása alapján javaslom, hogy Dr Garaczi Edina Főorvosnő rendelésére jelentkezzen be. A kivizsgálás segíthet kideríteni a kiváltó okot.

Üdvözlettel:

Budaházi Kata
Budaházi Katalin
Budaházi Katalin asszisztens

Hírek

Nem múlik az arc pirossága? 4 tipp a rosacea kezeléséhez

Nem múlik az arc pirossága? 4 tipp a rosacea kezeléséhez

Ha a nyaralás után, a kevésbé napfényes időszakban sem múlik el az arc pirossága, érdemes utánajárni, nem rosacea okozza-e a tünetet.  Az arc középső területein értágulatokkal, esetleg gyulladt csomókkal jelentkező, rendkívül zavaró bőrbetegségről és annak kezeléséről Peterman Krisztina, a Dermatica kozmetikus mestere, gyógykozmetikus beszélt.

További részletek
Pattanásos bőr? Szteroid is okozhatja

Pattanásos bőr? Szteroid is okozhatja

A szteroide acne vagyis a szteroid okozta pattanás ugyanúgy néz ki, mint egy „normál” pattanás, mindössze a kiváltó ok különbözik a két típusnál. Dr. Borbola Kinga, a Dermatica bőrgyógyász-kozmetológusa, klinikai onkológus a főként fiatalokat érintő problémáról és annak kezeléséről beszélt.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Munkatársaink

Dr. Borbola Kinga
Dr. Borbola Kinga Bőrgyógyász - kozmetológus, klinikai onkológus
dr. Csapó Zsolt
dr. Csapó Zsolt sebész
Dr. Gyarmati Csaba
Dr. Gyarmati Csaba plasztikai sebész
dr. Medgyesy Gábor dr. Medgyesy Gábor
dr. Medgyesy Gábor sebész
Dr. Pánczél Gitta
Dr. Pánczél Gitta bőrgyógyász, kozmetológus
Peterman Krisztina
Peterman Krisztina kozmetikőr, kozmetikus mester, szépség terapeuta
dr. Rózsa Annamária dr. Rózsa Annamária
dr. Rózsa Annamária bőrgyógyász
Dr. Szántó Hajnalka
Dr. Szántó Hajnalka bőrgyógyász, allergológus és klinikai immunológus
Dr. Vincze Ildikó Dr. Vincze Ildikó
Dr. Vincze Ildikó bőrgyógyász, kozmetológus
Dr. Zubek Krisztina
Dr. Zubek Krisztina bőrgyógyász, kozmetológus