Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Jó napot kívánok! Olyan kérdéssel kapcsolatban kérnék segítséget hogy lányomnak 15éves lilás csíkok vannak a hátán és mostmár az oldalára is terjed nem tudjuk hogy mi lehet sok felét olvastunk róla az interneten de nem jutottunk semmire mert nem fogyott fogyási csiknak sem mondható mi lehet Köszönöm előre is a segítséget
Tisztelt Takács Ágnes,



A leírás alapján striák lehetnek a bőrén. Ez hirtelen növekedés (például: a magassága nő vagy hirtelen testsúlynövekedés) miatt jelentkezhet. Pontos diagnózist a tünetek vizsgálata alapján tudok felállítani.



Üdvözlettel:

Dr. Garaczi Edina

bőrgyógyász, allergológus



Budaházi Katalin
Budaházi Katalin asszisztens

Hírek

Ezt lehet tenni a bőr megvastagodása ellen

Ezt lehet tenni a bőr megvastagodása ellen

A bőr megvastagodása számos formában okozhat panaszt, az ekcéma és a szemölcs is egy típusa az úgynevezett hiperkeratosisnak. Dr. Rózsa Annamária, a Dermatica bőrgyógyásza szerint a kezelés is a diagnózisnak megfelelően összetett.

További részletek
Okozhat hajhullást a seborrhoeás dermatitisz?

Okozhat hajhullást a seborrhoeás dermatitisz?

A seborrhoeás dermatitisz miatt viszkető, sárgás foltok és korpaszerű lemezkék jelenhetnek meg többek közt a fejbőrön. Dr. Borbola Kinga, a Dermatica bőrgyógyász-kozmetológusa, klinikai onkológus ugyanakkor arra hívta fel a figyelmet, hogy ez a betegség ritkán, de hajhullást is okozhat. 

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Munkatársaink

Dr. Borbola Kinga Dr. Borbola Kinga
Dr. Borbola Kinga Bőrgyógyász - kozmetológus, klinikai onkológus
dr. Csapó Zsolt PhD dr. Csapó Zsolt PhD
dr. Csapó Zsolt PhD sebész
Dr. Gyarmati Csaba
Dr. Gyarmati Csaba plasztikai sebész
dr. Medgyesy Gábor dr. Medgyesy Gábor
dr. Medgyesy Gábor sebész
Dr. Pánczél Gitta Dr. Pánczél Gitta
Dr. Pánczél Gitta bőrgyógyász, kozmetológus
Peterman Krisztina
Peterman Krisztina kozmetikőr, kozmetikus mester, szépség terapeuta
dr. Rózsa Annamária dr. Rózsa Annamária
dr. Rózsa Annamária bőrgyógyász
Dr. Schmidt Emese
Dr. Schmidt Emese bőrgyógyász, klinikai onkológus
Dr. Szántó Hajnalka
Dr. Szántó Hajnalka bőrgyógyász, allergológus és klinikai immunológus
Dr. Vincze Ildikó Dr. Vincze Ildikó
Dr. Vincze Ildikó bőrgyógyász, kozmetológus
Dr. Zubek Krisztina Dr. Zubek Krisztina
Dr. Zubek Krisztina bőrgyógyász, kozmetológus